Sunday, August 28, 2011

25 March 1992 - 27 Ogos 2011 (NUR AQILAH NOOR AHMAD) dalam kenangan

Bismillahirahmanirahim
GAMBAR TERAKHIR ARWAH BERAYA DI RUMAH


                                                               
NOOR AQILAH NOOR AHMAD, DALAM KENANGAN (25 MARCH 1992-27 OGOS 2011)


                                             AL - FATIHAH
  
Kenangan itu sentiasa akan ku bawa bersama



      Macam x percaya smlm bila aku dpt call dr yana.. call yg aku mula2 ingat just a call to say "hello babe!" but i was definetly wrong! I mean TOTALY WRONG! when actually that call is to told me that my best girlfriend has gone in an exident near ballamy road..  sungguh rasa x percaya.. unbelievable but that is the fact.. the truth that i have to take.. she's already gone.. sedih? mmg aku sedih, mmg aku sayu.. tapi aku tahu Allah lebih sayangkan dia.. Allah lebih mengetahui apa yang terbaik utk dirinya..

     SAHABAT mcm x percaya yang engkau dah tak ada, mcm masih terngiang2 suara kau, gelakkau, masih terlihat2 kelibat kau masih terasa setiap sentuhan kau.. "Ya Allah kau ampunkan lah dosa2 arwah, kau tempatkan lah dia di kalangan org2 yang beriman ya rab, kau sejahterakan dia dgn taufiq dan hidayah mu.. Ya Allah kau pelihara lah dirinya bersama dgn mu, sesungguhnya engkau sebaik2 perlindung. Ya Allah hamba mu yg satu itu telah pergi menemui mu, sambutlah dirinya dengan senyum, peluk dan cium mu ya Rab, hanya kepada kau kami memohon dan meminta, hanya pd kau kami mohon pertolongan .. AMIN ya Rab Al-AMIN...."


Conversation Terakhir aku dengan arwah 1 Ogos 2011
utk pengetahuan lanjut klik sini 
Kau Sahabat Kau Teman

3 comments: