Saturday, November 27, 2010

GraDuaSi @ McD...

ngaaa... terkedu sekejap baca entri dari cik NurLiyana Ramli hahaha... teringat zezaman masa mkn McD lepas balik sekolah.. hahaha.. mmg la kite ni dulu kanak2 raibena yg sangat2 riang gembira kan? ahak'z!! Ceritanye jadi sebab semalam haaa.. ye SEMALAM yg mane patutnye saya berjumpa dgn si NurLiyana Ramli ni besama dengan kwn sengal kami Cik Nur Aqilah Nur Ahmad tu.. tp dek sebab cik QIQI tu ade program lain.. langsung laa batal aktiviti semalam yg kununnye nk LUNCH dkt McD PANDAN MEWAH (mmg port lepak kite org la ni) dari zaman skolah smpai da sambung belaja kt kolej memasing same je sikit2 MCD.. tah hape best kt MCD ak pn tak tau.. ahakz..

nak di jadikan cerita pagi ni aku dok la belek2 gambar masa graduasi tahun lepas.. *eceh graduasi kau*
kekunun penanda dah habis zaman skolah la tu *blink blink- muka bangga*

 
Nmpak x? nmpk x kite org dah GRAD SKULA!!! hahaha


Aku, cik yana, pali @ cicak, yana razak, puteri, fiqa, aman dgn si adib ni buat la satu plan... kekunun laaa nak ckp mkn for last time before SPM , before lepas ni semua bwk haluan masing2 *tp mmg pn tu mkn last kami* so.. habis je majlis GRADUASI tu.. kite org pn ape lg chow balik.. tunggu sensorang hamba ALLAH ni dkt bus stop depan uma cik yana.. haaa.. tp sebelum tu aku lepak dulu rumah si fiqa dgn putri jadi ini la yg terjadi...

Cik Fiqa & Cik Putri dok bergamba daaaa......
so.. lepas da lepak uma si Fiqa dgn si Putri, aku pon dapat call *kringg kringgg* it was Cik Yana on the line hahaha... so aku jawap la mcm  biase, cik yana kata dia dh siap jom redah Mcd sbb hamba2 ALLAH tu da habis solat jumaat... Opss!! sebelum terlupa kite org punye graduasi ni hari Jumaat *amek barakah sikit penghulu segala hari tu* so lepas semua da kumpul ape lagi Mcd jom....

Haaaaaa... Ni la tempat Lepak peberet kite org!!!

Ok masa kt mcd pon kecoh memasing ada yg nk duduk bawah ada yang nk duduk atas.. jd sepakat undian LEPAK ATAS! bile seme da kat atas ingatkan teteram sekejap.. ruper2nye lagi kecoh kat atas.. hahaha al-maklum laa ta de org sgt kt atas tu jadi SUKE ATI KAMI lerrr... jadi aku pon mula la amek "oder" memasing nk mkn ape *ehh baya sendiri eh ta belanja* bla bla bla.. ade la dekat 15 minit nk decide memasing makan ape.. *bapak lame nk pikir korg nes!!*  aku pon turun la bawah dgn Cik Yana buat oder kt akak kaunter tu.. *jengjengjen* naik pening minah tu dgn oder yg bnyk.. haha tp taraaappaaa chill jerk.. oder siap aku halo org kat atas suh turun amek makan *bnyk chantek nk dok goyang kaki meh amek tray kt bawah ni!*



hehehe... its makan time!!!


haaaa.. da dapat makan pon bising jugak? adoiilaaa sungguh kekanak ribena terencat umo..  kami orang ni.. semua cerita masok bab belaja, bab keje n jeng jeng *bab kawin pn masok* memasing dok main touch sape kawen dulu and kite org semua VOTE utk LIYANA RAMLI kawen dulu hahaha.. *jgn mara aa Cik Yana*
heee.... but it was a wonderful time together with them sbb mmg totally kecoh sgt2.. semua mmg riang ria hari 2.. it is a bless la org kata... lepas dah mkn kite org pon ape lagi.. pose la amek gambar wehh!! *glupp* tp ak x tau mana simpanan gambar2 tu sbb xde dgn aku sobb sobb :( ... jadi sikit je la yg aku dapat masukkan..

Hey! paparadzi!! Stop following me!!! *kata Putri* hakhakhak....

Sedapnyeee Mcflurry oreo nih.. *mau mau?* g beli sendirik!! hahaha....

heeee.. habis suda kisah Mcd hahaha.. so Cik Yana no worries aku lama lagi ade lagi sebulan sblm aku balik kedah apa lagi jom melepak!!! hahaha.. k chowww.. aku da penat nk tulis... papaiii....

p/s: rindu gila kt budak2 lama....

2 comments:

  1. HAHAHHA , kelakar seyh bila ingat balik. Alaaa, sikit sangat kau letak gambar weh, tak boleh bayangkan suasana time tu. Hehe :D

    ReplyDelete
  2. hahaha... kau ade gegambar lain? bak datang sini aku masokkan hahahaha...

    ReplyDelete