Friday, January 21, 2011

Entri tidak bertajuk..........


Bila dilihat dari sudut pandang bezanya, mungkin tanpa sedar kita, masa pantas berlalu.. teramat pantas masa itu sampai kita sendiri tak sedar dibuai waktu, terleka oleh sesuatu, ralat oleh tugasan2  itu... lumrah manusia alpa dengan apa yang di kejar hingga satu saat terkedu melihat reality yg dikejar itu tidak membawa suatu erti.. hatta apa yang di kejar itu tidak membawa kebahagian abadi..

Aku melalui masa2  gembira ku, aku juga melalui masa duka aku.. namu itu bukan halangan untuk meneruskan hidup. Biarlah apa pun terjadi, why must you stop to live? Kerana cinta? Keluarga? Kerjaya? Diri sendiri? Hey! Itu semua rubish semata-mata!!

Kalau kau kata kau cinta.. benar kau tau erti cinta itu? Yes love needs sacrifice but what kind of sacrifice yang kau kene buat? Tu yang kau kene tau.. tu yang kau kene nilai betul2.. pengorbanan cinta itu banyak cabangnya, bukan sekadar pada penyerahan ‘itu’ semata-mata...

Aku tau ramai yang bercinta, dan ramai juga melalui sejarah dgn life ‘cinta’ masing2 tak nafi aku pun macam tu sakit perit semua rasa.. tapi bila dilihat balik keadaan dulu dgn skrg? Aku akan kata tidak mengenali cinta itu lebih bermakna jika aku tau peritnya smpai mcm ini.. kalau aku tau aku akan menangis kerana semua ini.. still aku kena hidup walaupun seksa yang teramat sangat yang aku rasa.. sakit sangat2 bila ingat balik benda-benda yang dulu tu.. tapi benda tu sangat ssh utk dilupakan, sgt sakit... dan sekali lagi aku menangis...

Tak tau kenapa mlm ni aku sgt2  mudah mengalirkan air mata.. Hell aku benci perasaan ni.. it’s makes me feel am weak.. still i try my hardest best to be that strong.. fake all those smile cuz i don’t want anyone to know the real thing that happened inside here.. my bad cuz i can’t easily forget those pain..  wondering if that time warp really exist.. i wish i could go back to my past and change everything and wish for not knowing him.. so that i won’t feel this pain and feel this bad..

I'm fighting with myself
Trying to get you out of my head
But I'm hanging on every word you said....

No comments:

Post a Comment